.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مغز تکواندو از ايران مي رود

شمال نيوز: محمدرضا مهماندوست سرمربی موفق تیم ملی تکواندو درالمپیک 2008 فردا برای هدایت تیم ملی تایوان راهی این کشور خواهد شد.

رضا مهماندوست که به همراه تیم ملی ایران قهرمانی جهان، آسیا و جام جهانی را کسب کرد و در زمان حضور او تکواندوی ایران در صدر جهان قرار داشت، با قراردادی دو ساله سرمربی تیم تکواندو تایوان شده و دوشنبه ساعت 22:30 از طریق فرودگاه امام خمینی به دوحه می‌رود. پس از توقف دو ساعته در قطر به هنگ کنگ می‌رود و سه ساعت نیز در ترانزیت این فرودگاه حضور خواهند داشت و در نهایت راهی تایوان می‌شود. این سفر حدود 20 ساعت به طول خواهد انجامید. خانواده مهماندوست نیز در این سفر همراه او خواهند بود.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که مهماندوست پیش از المپیک 2012 به خاطر حقوقی که کمیته المپیک برایش در نظر گرفته بود، از تیم ملی کنار رفت و شاید هم بتوان گفت کنار گذاشته شد تا تکواندوی ایران پس از او با فریبرز عسگری و کریمی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرند و نتوانند حتی نیمی از دست آوردهای مهماندوست را کسب کنند.

سرمربی شدن مهماندوست در تیم ملی تایوان بار دیگر اولویت بودن رابطه را در مناسبات جامعه ما ثابت کرد تا در شرایطی که تکواندو روز به روز پس رقت می کند، شاهد درخشش احتمالی شاگردان تایوانی چهره ای باشیم که به راحتی خود را از پتانسیل هایش محروم ساختیم. /ف250

 

/عصرايران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1392
کار حلال برای برآورد نیاز های خانواده جهاد است .آیا مردم ایران خبر از هزینه های درمانی بسیار بالا فرزندان این مربی با ارزش را دارند؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.568 seconds.